Training Vraagverheldering

Training Vraagverheldering (nieuwe manier van indiceren)
Binnen je werk heb je veel klantgesprekken, zowel aan de keukentafel als digitaal of telefonisch. Tijdens deze training leer je diverse gesprekstechnieken en welke je het beste in kunt zetten.

Telefonische vraagverheldering
Als huisbezoek geen optie is, doen we onze huisbezoeken digitaal of telefonisch. Hoe kun je zo goed mogelijk onderzoek doen zodat je voldoet aan de zorgvuldigheidseisen? Welk type vragen werken goed, welke minder? En waar moet je rekening mee houden? En wat mis je aan informatie? Op welke manier kan je dit zo goed mogelijk compenseren? Deze vragen en veel meer komt aan bod tijdens deze training. 

Doel
In de training vraagverheldering leer je welke gesprekstechnieken je in kunt zetten. Je leert de mogelijkheden en de beperkingen van een (telefonisch) onderzoek. Dit leer je niet alleen in theorie, we gaan ook samen aan de slag om het geleerde in de praktijk te brengen. Iedereen krijgt de mogelijkheid om in binnen een veilige omgeving te oefenen met een trainingsactrice. Hierbij krijg je persoonlijk advies, gericht op jouw kwaliteiten en doorgroeimogelijkheden.

Trainingsmateriaal
De sheets zullen digitaal beschikbaar gesteld worden.

Duur
1 dag 

Planning
Zwolle, 19 mei 2022      

Bewijs van deelname
Deelnemers ontvangen een certificaat van deelname.

Bekijk alle vacatures

Op zoek naar jouw volgende carrièrestap? Bekijk alle vacatures en solliciteer direct

Bekijk vacatures

Contact met ons

Vragen over onze dienstverlening?
Neem gerust contact op

Contact opnemen