Training Motiverende en activerende gesprekstechnieken

Training: Motiverende en activerende gesprekstechnieken

Inhoud
Binnen je werk heb je veel klantgesprekken. Een valkuil van de professional is om op de automatische piloot al een heel plan of traject voor de ander te bepalen. Hierdoor kan de ander het gevoel hebben dat hem/haar iets opgelegd wordt, dat levert weerstand op. Een andere valkuil is dat je in je gesprek een klant hebt met diverse problemen en jij als professional alle oplossingen bedenkt en aandraagt, terwijl de ander die oplossingen helemaal niet ziet zitten. Tijdens deze training leer je diverse gesprekstechnieken, waardoor je in je gesprekken de ander in de actieve houding krijgt en hij/zij zelf met een plan of oplossing komt. Je leert hoe je een gesprek positief kan beïnvloeden door uit te gaan van datgene wat al goed gaat. Je neemt zelf meer een coachrol aan, waardoor het gesprek je meer resultaat en energie gaat opleveren. Deze training geeft je extra handvatten boven hetgeen wat je al kan en is zeer waardevol als je zelf het gevoel hebt dat je altijd zo hard aan het werk bent in gesprekken. 

Doel
Het doel van deze training is dat de medewerker leert om op een coachende manier oplossingsgericht te werk te gaan, waardoor de klant zelf in actie komt en de gesprekken minder energie kosten voor de professional. 

Duur
8 uur 

Kosten
€ 350,- (exclusief btw en inclusief alle kosten zoals accommodatie, lunch en lesmateriaal)

In company: in overleg 

Planning open inschrijving
Eindhoven
Donderdag 8 november 2018

 

 

Bewijs van deelname
Deelnemers ontvangen een certificaat van deelname.

Upload jouw CV

Schrijf je vrijblijvend in en ontvang de laatste vacatures in je mailbox

Inschrijven

Contact met ons

Vragen over onze dienstverlening?
Neem gerust contact op

Contact