De Klant in zijn Kracht

Training De Klant in zijn Kracht

Iedereen van ons kan wel een gesprek met een klant voeren.

Maar…. Hoe kom ik verder dan het gebruikelijke? Wanneer haal ik meer uit de mogelijke potentie van de klant? Wat als je de intrinsieke motivatie van je gesprekspartner echt kunt aanboren? Hoe krijg je de vraag achter de vraag boven tafel? Allemaal onderwerpen die je als consulent vast wel eens hebt en misschien herkent.  

In deze training staan we stil bij “het echte gesprek” en geven we je handvatten om hiermee effectief en vooral praktisch aan de slag te gaan. We staan stil bij de verschillende gesprekstechnieken en manieren om de klant beter en krachtiger aan het roer te krijgen. Dit doen we onder andere aan de hand van vele praktijkvoorbeelden en oefeningen.

Inhoud
Je leert:

  • Effectief luisteren naar de klant (want dat is de basis)
  • Verschillende coaching technieken
  • Op een effectieve wijze gesprekken te voeren in het kader van de Pw
  • In een gesprek samen met de klant de ondersteuningsbehoefte bespreken
  • Klanten te motiveren tot het nemen van eigen verantwoordelijkheid

Doel
Het doel van deze training is om meer resultaat dan gebruikelijk uit de gesprekken met de klanten te halen. 

Trainingsmateriaal
Syllabus

Duur
1 dag

Kosten
€ 350,- (exclusief btw en inclusief alle kosten zoals accommodatie, lunch en lesmateriaal)

In company: in overleg

Planning open inschrijving

Amsterdam
Datum nader te bepalen

Eindhoven
Datum nader te bepalen

 

Bewijs van deelname
Deelnemers ontvangen een certificaat van deelname.

Upload jouw CV

Schrijf je vrijblijvend in en ontvang de laatste vacatures in je mailbox

Inschrijven

Contact met ons

Vragen over onze dienstverlening?
Neem gerust contact op

Contact