Training Conflicthantering

Iedereen heeft op zijn werk weleens te maken met lastig, onbeschoft of (dreigend) agressie gedrag. Dit gedrag hoeft niet geaccepteerd te worden! Maar daarmee is het niet weg. Belangrijk voor jezelf is om het gedrag vroegtijdig te herkennen, je wilt het kunnen beïnvloeden en je eigen emoties onder controle houden, je wilt zorgen voor je eigen veiligheid en er op een goede manier met je collega’s over kunnen praten.

In deze training leer je vroegtijdig lastig en agressief gedrag te herkennen en je leert zicht te krijgen op je eigen rol en hoe je kunt ingrijpen. Door theorie inzake conflicthantering en agressie te behandelen, inzicht te verschaffen in de spanningsopbouw bij klanten en bij je zelf leer je het gedrag om te buigen. Door oefeningen met eigen gedrag leer je te ontdekken wat voor jou werkt en wat niet.

Heb je interesse voor deze training geef dit dan kenbaar via het inschrijfformulier.

Doel

Na het volgen van deze training heb je kennis en vaardigheden in het omgaan met conflicten en kan je de-escalerend werken.

  • Je ontvangt kennis over emotieregulatie, je leert emoties te herkennen en benoemen
  • Je kunt je eigen grenzen bewaken en benoemen
  • Je wordt bewust van je eigen reacties en invloed op interacties.
  • Je wordt bewust van je rol en positie als consulent en wat dit betekent voor een klant.

 

Bewijs van deelname

Deelnemers ontvangen een certificaat van deelname.


Praktische informatie:

Duur van de training:

1 dag

 

Trainingsdata: 

Eindhoven
18 februari 2021

Laren
9 november 2021


Aanmelden Training Conflicthantering: 

Upload jouw CV

Op zoek naar jouw volgende carrièrestap? Bekijk alle vacatures en solliciteer direct

Bekijk vacatures

Contact met ons

Vragen over onze dienstverlening?
Neem gerust contact op

Contact opnemen